30 mars

Hej! Skolan idag flöt på som vanligt, tränade S.P.Y.C med Emmorna klockan 5 och innan syslöjden hann även jag och några tjejer med att äta en glass! smakade ljuvligt gjorde det verkligen. Min kväll har spenderats med NK-B boken iaf. Och man kan ju tycka att jag borde blivit lite smartare, men icket. Har nog aldrig velat att en kurs ska ta slut som jag gör nu. Har inget som helst intresse för cellens uppbyggnad,hur osmos fungerar eller immuniologi..

Imorgon har jag en lektion sen ska jag till mamma och råplugga. Jobba halv 6 och sedan hem och plugga igen. Välkomnar glatt livet tillbaka på fredag efter 10.00. Då provet är skrivet. Nu ska jag se big brother. Vi hörs när vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0