34 frågor om 2007

-2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
haha japp!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
halverst, det där med naglarna ni vet=)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha nej inte än :P

4. Dog någon som stod dig nära?
inte iår!

5. Vilka länder besökte du?
Sverige

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
en utlandresa skulle sitta fint!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
min födelsedag

9. Största misstaget?
piteå summer games.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jadå!, vart sjuk stax efter skolavslutningen

11. Bästa köpet?
mina hotpants!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
godis,glass & kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
oja familjen=)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Beautiful girls, big girls don't cry, med mera med mera

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare=)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara på sommaren!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
surat

18. Hur tillbringade du julen?
pappa& hos mormor

19. Blev du kär i år?
dödskär om jag ska vara ärlig

20. Hur många one night stands?
tappat räkningen... haha näe inga=)

21. Favoritprogram på TV?
- desperate houswives, & Greys anotomoy

23. Bästa boken du läste i år?
den långa vägen hem - Daniell steel

24. Största musikaliska upptäckten?
vet inte

25. Något du önskade dig och fick?
min älskade mobil!

26. Något du önskade dig men inte fick?
en systemkamera i julklapp

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
badade, åt massvis med tårta osv=)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
vissa saker kanske.. men det mesta var bra=)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
kanske inte alltid snäll, men oftast!

31. Vad fick dig att må bra?
vännerna&familjen

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
hahah ingen speciell är inte så mycket för ''idoler''

33. Vem saknade du?
johanna, under sommaren.

34. Den bästa nya människan du träffade?
hm... jag har inte träffat så mycke nytt folk iår, höll mig till det gamla vanliga=) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0