år 2007.

här kommer en resume av mitt 2007 med bilder och text.



Januari: var en ganska lugn månad för mig, den 4 januari for jag och mitt fotbollslag till Luleå & spelade futsal i arcus-hallen vi hade 3 st lag med och kom 3a med ett lag och resten vet jag inte.
mitt lag kom 3a.




Februari: Var också en fotbollsmånad, mitt lag& jag drog på träningsläger till norsjö över en helg och det kommer jag aldrig att glömma.




Mars: Var den månaden som jag & Alexandra verkligen kom närmare varandra, vi har nog aldrig varit så tajta & jag saknar det. vi har glidit så jävulst mycket, men jag älskar dig iaf!



April: Nu försvann snön & vi chillade varje dag,
jag skaffade också ''nya'' vänner ,eller jag bytte lite umgänge jag började då umgås med Johanna&Joanna.



Maj: Maj,Maj måne, jag kan lura dig till skåne...
maj, var en månad då skolan låg i högsta fokus. kommer inte ihåg så mycket & hittar inga bilder men det var som sagt ingen speciell månad.

Juni: Juni har varit en jobbig månad för både mig & min familj, i mitten av Juni kom mina ätstörningar och jag åt inte alls på 1 hel vecka & då menar jag ingenting,men sen den månaden som kom åt jag men absolut mindre än förrut. Men sen kom skolavslutningen och allting var perfekt!! sommarlov, vilket skönt slut!



Juli: Min födelsemånad & cupernas högtid..
under Juli månad fyllde jag år & jag fick min älskde mobil i födelsedagspresent,
jag var också på cup i pitesummergames med brudarna samt som jag solade & badade varje dag i stugan.
en hel del tältande hann jag också med,nakenbad fotboll & bara världens bästa månad.



Augusti: Umeå Fotbollsfestival drog igång och sissta veckorna av sommarlovet njöt man bara,
vart en hel del tripper ner på stan & en klippning som jag ångrar än idag.
Skolan började också om..



September: snart hade en hel månad av skolan gått & jag var mer skoltrött än någonsin.
var också i burvik med tjejjerna från skolan.



Oktober: En tjejmånad med brudarna, gick i skolan på dagarna gjorde läxor på kvällarna, var med brudarna på helgerna i stort sett hela oktober.




November: Månaden där konfirmationen gick igång, måste nu vara i kyrkan osv,
också mycket planeringar till julfesten denna månad, snön kom & snön gick,
har tyvärr inga bilde på detta, men ni förstår nog..

& DECEMBER: JULAFTON, ADVENT osv osv=)
hur mysigt som hellst JULFESTEN, JULMAT jaja!
ni kan ju läsa i bloggen ni har ju som hängt med hela december!

mitt år har varit bra mycket uppgångar men ganska mycke nergångar också..
hoppas ditt år har varit bra sen hörs vi nästa år om inte tidigare!..

GOTT NYTT ÅR PUSS !!! <3

Kommentarer
Postat av: joaanannanana

bilderna i love yes: )

2008-01-01 @ 13:05:30
URL: http://jlundborg.blogg.se
Postat av: mica

du måste ju äta emilia :( !

2008-01-01 @ 16:21:13
URL: http://micastare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0