back on track.

tillbaka efter ännu en dag på rean, jag tog med mig min väska för att jag skulle lämna tillbaka den & såklart när jag kommer till busshållplattsen har jag glömt kvittot hemma=S
det är en riktig emilia att vara så klumpig :S men som tur varhade jag iaf med mig ringen & kvittot till ringen så någonting kunde jag iaf lämna tillbaka, så direkt jag kom ner på stan gick jag på burmans och skulle lämna tillbaka ringen,det gick bra att lämna tillbaka den om man tog ett TILLGODO eller presentkort & jag som absolut inte behöver några mer smycken nu var tvungen att ta tillgodo..
så jag gick runt och tittade bland alla fina smycken & antingen kostar det alldeles för lite eller alldeles för mycket.
så jag blev som lite tvärsöver, men sen efter en halvtimmes letande hittade jag ett par titanörhängen med en sten i & dom fick det bli + en silver plopp till mitt tredje hål i örat.

tar kort på det sen för nu måste jag äta ! :)

pussen

Kommentarer
Postat av: Honey, I stole your jumper

lät fina :)

2007-12-27 @ 18:06:47
URL: http://yourjumper.blogg.se
Postat av: tilda

kul :D

2007-12-27 @ 18:28:55
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0