dm-

dm matchen gick superbra, första halvleken startade vi med att göra mål efter en minut, målskytt var då jag, det stod då 1-0, sen efter 5 minuter blev det 2-0 till oss då var det emmeli som gjorde mål, efter det gjorde fanny mål & det stod 3-0 efter hennes mål sköt alexandra in ett mål i krysset så det stod då 4-0, sen var det paus i 5 minuter efter pausen började vi starkt igen, jag gjorde ett mål till så det stod då 5-0 ungefär 5 minuter senare sparkade jag in bollen igen och då stod det 6-0 sen 6 minuter senare gjorde cissi det sissta målet, & matchen slutade 7-1.

jättebra spelat tjejer, vi var skitduktiga allihopa så ett steg närmare pokalen har vi nu gått, nästa match spelas borta mot sandåkern i sandåkern hoppas jag får spela då också! 

Kommentarer
Postat av: sara

Grattis och Lycka till med pokalen ;D kram

2007-12-30 @ 21:17:50
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0