god morgon!

trött?irriterad?fryser?
Aaa, då vet du precis hur jag känner mig just nu,
jag har sovit på tok för lite & jag är irriterad för att hela min familj aldrig kan vara tysta när man vill sova och det är svinit kallt inne&ute. idag är det bara 2 veckor kvar till julafton och jag har inte köpt en grej..
Men se det från den ljusa sidan vi slutar typ 2 idag så det är då kan man gå in på stan en sväng ist=)
näe nu hinner jag inte skriva mer, bussen går om 4 minuter så det blir väll att springa...
men jag bjussar på en bild och så får ni ha en  underbar måndag puss!


image198

visst ser mina ben galet långa ut :O :O ?


Kommentarer
Postat av: sanna

hah ja!
ruggigt långa ben ha en nice kväll

2007-12-10 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0