godmorgon godmorgon.

vaknade för 10 minuter sen och kollade på väckaren, shit så klockan är mycket utbrast jag!
haha, jag har sovigt bort hela dagen=P & jag som hade tänk fara en snabbis på stan idag (a)
men jag kanske hinner ändå dom stänger ju somsagt inte förän kl 6.
så det kanske blir stan idag ändå, det får vi se om (a)
jag har iaf sovigt jättegott inatt & drömt massa drömma, men kommer inte ihåg så mycket :P
men men .. om jag ska hinna på stan idag så måste jag verkligen gå och duscha nu=)

så vi hörs efter duschen :)

puss puss!!



måste få skryta lite till :-D jag har åkt upp på mest aktiva nu är jag
15 uppifrån =D
forstätt läsa och kommentera! :) :) 

 image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0