haha bara för att alla gör den här så tyckte jag att jag måste också göra den :)

ta fram din mobil, bläddra neråt i din
telefonbok och släpp. Byt sedan ut namnen.


jag har en del att bekänna.

Ibland önskar jag att jag vore Andreas Renberg även fast
han är otrogen mot Emil Sandqvist med Fanny Söderlund

precis innan jag somnar tänker jag på Gud (linn) och
den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Jessica Rudholm

Johanna Lindmark har ingen smak i konst och
Linnea Stenman skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till.

igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Nathalie Lundgren men köpte istället ett paket cigg och ljög sen om att Robin Johansson hade rånat mig på 46 kronor.

när jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster
någonstanns i mitt rum, utan att Sanna Sundin ligger
och har sex med Mama under min säng.

när Micke&Annelie flörtade med mig fastän hon var ihop
med Runa Holmberg hade vi sex och så då dumpade jag henne dagen efter och berättade för Towa Ståhl att jag blivit våldtagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0