HALT !

tjena tjena,

är nu hemma från johanna & jag kan säga att jag har skitont i kroppen!
tog nämnligen det osmartaste altenativet & cyklade till henne.. dit gick det suveränt men nu när det har snöat så mycket så gick inte hemvägen så bra (halkade jag minst 10 gånger) haha jag så ont i höften & handlederna att det inte finns... vi får hoppas verkligen det går över till imorgon! kan absolut inte bara ge 50% imorgon utan det måste vara 110 minst! dm-tuneringen är ju som sagt en utslagnings tunering & om jag ska kunna ge 110 % måste jag nog bli ''helad'' till imorgon =P hahah,
men får väll  ta & leta fram  någon gammal vetekudde & värma sen ha den på höften och, handlederna (?) dom andvänder man ju inte så mycket i fotboll haha :P...

aja nu får jag peppa till imorgon då istället! 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kul att du ville ta den liksom :D

2007-12-30 @ 00:28:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha det kan man väl säga iofs^^ Men vad spelar det för roll..låtsas som att du har startad den hihi^^ (A)
Jag bor i en håla utanför sthlm som heter haninge :P Du då?
trevlig kväll föresten..lr natt kanske jag ska säga :P

2007-12-30 @ 00:31:41
URL: http://sarasconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0