håruppsättning :D

hej hej :DKvinna | Färg: Blont | Längd: Page | Form: Busigt
nu ska det komma ett lite gladare inlägg!
just nu i detta nu, så är jag jätteglad det är inte långt kvar till julfesten och allting går som gjutet för mig:)
nu är det bara betygsdagen imorgon som jag gruvar mig lite för =P haha men ist för att gruva mig så mycket så håller jag nu på att locka håret ska se hur jag ska ha imorgon nämnligen, men samtidigt så hinner  jag glocka lite på heroes också men nu hörde jag att locktången blev varm så ska prova ett antal frisyrer nu haha=P
med mitt '' långa hår ''......
haha aja ha en bra onsdag puss:)



 
hade tänkt mig nåt liknade>
vad tycks? :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0