hej hej :)

& god morgon på er, igår vart det verkligen sent för min del somnade inte förän vid 4 halv 5 nån gång, och jag hade massa saker i huvudet som jag hade tänkt blogga om men då funkade det inte :S
när man klickade på skapa inlägg så började det lagga och stängdes till slut ner :S
var det bara min blogg som laggade igår? Aja efter typ 4 timmars tvtittande så blev jag tillslut less och gick och la mig. jag bestämnde också mig för att gå upp tidigt idag så... klockan ringde vid 10 men jag orkade inte gå upp så jag gick upp vid halv tolv sen duschade jag, & nu sitter jag här, ska snart fara ner en sväng TILL på mellandagsrean men vi får se vilken tid det blir :)
ni lär nog få veta det i nåt senare inlägg=) haha, men nu måste jag klä på mig (jag sitter inte naken vid datorn)
men några stankläder=D

vi hörs puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0