inget marie picasso för mig

jag orkade inte stanna på stan till klockan 5, & man skulle säkert inte se någonting heller :P typ hela skellefteå inne i ett köpcentrum hallå?
det gick iaf bra att byta jeansen men såklart så fanns det inte i min storlek kvar, så jag får nöja mig med ett par lila byxor=P haha inte lila men småsmåsmå lila sömmar=)
jag gick också förbi ur & penn för att kolla på lite örhängen till nyår osv & då hade dom 50 procent på allt & 75% på rödmärkta produkter så jag köpte mig 2 par örhängen ett par silvriga ringar & ett par örhängen med stenar i, dom var jättefina & allt gick på 39 kroner VILKET FYND :D
efter det gick jag bara och traskade runt litegrann, hittade inte så mycket men jag var ju inte ute efter någonting speciellt heller=)

vad har du gjort idag? :)


puss!!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jobb jobb jobb hela dagen lång ;p

2007-12-28 @ 17:09:06
URL: http://www.kimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0