jag är en sjukt dålig bloggare.

hej:)
när var det senast jag skrev?typ för en vecka sen?
längesen var det iaf, men det är jättemycket just nu, om man inte pluggar till ett prov så är man på träning,
om man varken pluggar eller tränar sover man, det är hur mycket som hellst nu!
om det  inte slutar snart får jag krupp! plus att det är viktigt att plugga till domhär proven nu för dom kommer väll väga ganska tungt i betyget antar jag..
men det är smällar man får ta.
kommer förmodligen inte blogga så mycket i veckan men i helgen kanske jag hinner med nåt inlägg ska försöka värkligen, men det tar på krafterna att plugga och man vill inte så gärna sätta sig vid datorn och vara värsta negg, eller hur? Inte jag iaf.
nu måste jag plugga SO, KEMI ,FRANSKA & ENGELSKA.... känner värkligen peppen!.....


aja seya hejda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0