jag klarade mig.

jag klarade mig helskinnad från mamma, dock lite snöig men whatever ;D haha=)
det tog ungefär en kvart att gå därifrån hit men jag har haft lite annat att göra också=)
Vi ska nu fara och hämta min farmor som ska fira nyår med oss! medans kan jag ju bjuda på lite bilder från 07.

image303

det här är i början av juni vi var & badade i boviken med klassen ;D haha Ewelina & Jag fulade oss som vanligt ;D Haha!

image304

& det här är i början av våren vi var i lekparken & snurrade ;D


image305

& det här är i början av sommaren, vi var på vitbergets camping & hoppade på en luftballong :)


kommer mer bilder sen=)


Kommentarer
Postat av: frida

emilia du har ju magruter:)

2007-12-31 @ 16:48:32
URL: http://tjafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0