julklappar till familjen

jag har ju redan berättat vad jag fick i julklapp, så tänkte nämnligen också berätta lite om vad min familj fick,

pontus min bror fick massor av presentkort (carlingsfreak nämnligen) han fick också ett nytt headset, kläder
parfymer och så vidare.

johanna min syster fick hudkrämer, kläder the sims < simsfreaket nämnligen , guitarr hero spel till datorn med mera med mera.

pappa fick en dvd om andra världskriget 10 timmars utgåva, frukost på sängen bord, örngott, parfymer paul potts skivan osv.

mamma fick kirurkigska örhängen av stål < rekomenderar, grytlappar en bok, ljus mm :)

marita (pappas tjej) fick en ny mobil cybershot, den nyaste med touchscreen & allt.

hur avis är jag på en skala kanske?

Kommentarer
Postat av: johanna

hosthost,
som om jag är sims freak.
jagkanskeärlite men (A)

2008-01-07 @ 22:39:06
URL: http://johannasu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0