Jurkyrkogården...

har suttit och sett jurkyrkogården med mamma på tv400, hade aldrig sett den förut & jag kan lova att jag nog aldrig kommer se den igen=S den var så ruggig & jag hatar när småbarn dör i filmer också :S. Det är en Stephen King film & som ni som har sett hans filmer filmer vet att dom  alltid ruggiga, ursh så jag blir rädd.

den här filmen tog verkligen priset!

blir nog lite svårt att sova inatt tror jag :(....



har DU sett STEPHEN KINS JURKYRKOGÅRDEN?

observera att jag har skrivigt djur med J men det ska vara så!


Kommentarer
Postat av: :)

hehe, den heter jurtjyrkogården, med j och tj :)

2007-12-30 @ 11:56:14
Postat av: emilia

haha okej :P=)

2007-12-30 @ 17:28:40
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se
Postat av: Tova

Samma här att jag hatar när småbarn dör i film. Det är så sorligt.

2007-12-30 @ 21:19:33
URL: http://mystiskaundervarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0