klarade mig hel från rean

hejhej :)
jo vet ni vad, jag klarade mig helskinnad från rean & en sak har jag att säga.
FOLK ÄR SOM GALNA DJUR ALLTSÅ! speciellt på affären gina tricot där va det massor av galna människor som slet och puttades, & påtala om kön, inte KORT asså!
men nog om det, det blev en hel del shoppande för min del idag faktiskt=)
brukar vara rätt snål men inte idag.

idag kom jag hem med.

overknee sockar från gina
en fuskskinn väska från hm
leggings från hm
tunika/kofta från veromoda
halsduk från hm
& sminkrengöring apoteket

jag lovar att det kommer bilder på det här sen, ska bara hitta igen min digital kamera..
hm...... undra vars den gömmer sig=P

puss sålänge=)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0