luspank (U) pga JULEN

hejsan alla ''flitiga läsare'' som är jättefå just nu men fortsätt så ändå!
haha, idag har jag inte hunnit blogga någonting för jag har haft tröttfeber.. dvs att man får feber för att man är så trött=S så jag somnade i sängen med kläderna på & hela faderuttan sen vaknade jag för drygt en timme sen haha=P
idag har jag hunnit en sväng ner på stan och äntligen köpt en tröja till julfesten, den är vit med silverploppar på haha =P jag hittade också ett halsband på hm för 39 spänn riktigt värt faktiskt så nu är jag nästan klar med julfest-outfitten. ska bara köpa ett par nylonstrumpor, ett par örhängen.. & näe juste inget mer haha=)
gud så skönt!
är luspank men pengar till örhängen & nylonisar kan jag nog skrapa in haha =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0