MÖGEL!

joanna kom till mig vid halv 8 tiden och vi gjorde inte så mycket..  vi satt och pratade lyssnade på musik  när vi sedan bestämde oss för att gå till ica maxi och köpa nåt gott, & det gjorde vi. vi köpte en dipp och en chipspåse (och så söliga som vi är)
var vi sisst ut ur ica-maxi haha aja vi började traska  hem och vart lagom blöta, sen så kommer vi in och är grymt sugna på dipp när vi märker att den är typ möglig, men vi smakar ändå & det smakade värkligen SKIT, så typ halva kvällen blev förstörd men inte klagar jag.


SÅ GRYMT ÄCKLIGT !
känner nästan hur maten vill komma upp fy!!!
någon som varit med om nåt grymt äckligt?
jag är inte så känslig som jag verkar så berätta gärna..


Kommentarer
Postat av: joannnnnnnnnnnna

det var då det äckligaste, no more dipp alltså!
:S nästa gång blire lösviktsgodis...

2007-12-09 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0