nyårsplaner..

nyår i år blir nog skitlugnt tror jag, ska var hemma hos pappa med våra kusiner (förmodligen)..
vi ska nog skjuta lite raketer och sånt, det är inte alla som gör det. Men dom flesta som jag vet smäller då för fullt, jag kommer aldrig glömma efter tsunamin då gick ju jag i 5an och ville verkligen smälla raketer & smällare, men då eftersom att man skulle tänka på dom som hade omkommit osv, så fick vi inte smälla några raketer & jag  vart skitsur & ledsen men nu när man tänker efter så tycker jag vi gjorde rätt!

smäller ni smällare & skjuter raketer på nyår?
även om man inte gör det kan man väll erkänna att det är grymt fint! :)


Kommentarer
Postat av: Mizca

Det är väldigt fint, men onödig kostnad egentligen för pengarna går ju bokstavligen talat i rök =) Men bra att andra skjuter så man bara kan kolla. Iofs har vi några kvar sen två år tillbaka då vi firade förlovning med raketer så det har hänt att jag köpt ja.

2007-12-29 @ 16:37:05
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0