röd'en brun'en & blond'en

så brukade vi kalla oss, men nu är vi mera röd'en & blondisarna haha ;)
ni fattar säkert inget, men såhär ligger det till, mina 2 bästa kompisar johanna&joanna
en av dom (joanna) har rött hår = röd'en
& den andra (johanna) har blont hår = blond'en
& jag jag hade brunt hår så jag kallades = brun'en, men nu har jag ju blont hår igen=P


men över till inläggets poäng, jag har nämnligen tänkt göra bruna slingor i mitt hår..
men vet inte om jag passar i det. Men efter långa&många eftertankar har jag bestämnt att jag ska göra det.
men då vet jag inte vilken färg jag ska ha...
så jag undrar....
om någon kan hjälpa mig, typ nån snygg brunfärg som man kan andvända till slingor?


HELP ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0