sKOOOOLAN

hejhej:D nu sitter ja ghär på mitt favorit ställe här i världen skolan , vi jobbar nu med att göra en tidning, tidningen ska komma ut till vår och handla om skogen, jag är rätt insatt i det här känner jag .....
idag efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, eller juste! jag skulle ju dra ner en sväng på stan och köpa armand och nylonisar =P, men nylonisarna kan vi stryka, för det skulle mammsen fixa idag efter jobbet så det blir bara armband och örhängen idag!

bloggar sen om jag hinner :)
puss




har du klart din ''julfest / julafton outfit?''

Kommentarer
Postat av: Diana

Jo det är väldigt jobbigt, fast det är tur att den inte kom till julafton.
Tack så mycket :)

2007-12-18 @ 11:30:24
URL: http://bittrasanningen.blogg.se
Postat av: kristina kittelsen

sv. jo jag hoppas med det, hon kanske får skadestånd på 10 000 om inte mer

2007-12-18 @ 11:51:38
URL: http://guldbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0