tjena!!




tjena tjena, tänkte bara berätta en grej som hände idag när jag var påväg ner på stan, bussen jag åkte med höll på att ramma in i en bil & bilen bara fortsatte köra =S tills busschauffören tutar gärnet och alla småbarn i hela bussen fick typ kolik =S näe men dom skrek till samtidigt och det vart full panik sen så såg jag bilen köra förbi och typ göra ''fuck you'' blicken mot busschauffören som inte såg så glad ut heller=S
shit jag hatar att krocka, eller jag har aldrig riktigt krockat men nästan..
Marita pappas tjej blev för 2 år sedan påkörd av en buss bakifrån och var nära på att få whipplers men klarade sig nätt & jämnt! tur det.

har du krockat nån gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0