värst vad jag bloggar idag;P

men det är mest för att det finns så mycket att berätta om hhaha=P

Idag städade jag min garderob & längst inne i garderoben så hittade jag ett recept =S
haha det var väldigt skumt, det var på en kaka som heter miljonärs kaka den är supergod.
men jättekrånglig att göra, men det är värt det :P men det var inte receptet jag hade tänkt berätta om utan det var lappen som låg dubbelvikt med receptet, & det var ett diplom för att jag hade sprungigt macdonalds child-run eller va det nu heter, och det hade jag helt glömt bort haha=P och där hade jag skrivigt mitt namn och det var jätte ''snyggt'' tycker jag.......
kan bjussa på den bilden nån gång:)
här får ni en annan bild

 < vill dock inte att någon skall kunna se NÄRA på bilden =P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Tack, jag ska mest leta efter strumpor som inte skaver så mycket och kanske någon bok =)

2007-12-25 @ 23:31:03
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0