ååååå vilken härlig fredag=)

dagen började med att jag for till skolan vid halv åtta tiden. då hade vi matteprov första lektionen sen svenska engelska och so, sen efter det slutade vi. egentligen har vi mer lektioner på fredagar men idag hade vi ingen idrott eller no, ist var vi på en författares föreläsning en man som heter bo R holmberg, har skrivigt bla  denhär boken >   efter att ha slutat tog jag bussen hem och halkade minst 30 gånger ganska pinsamt  när folk i fönstret på bussen skrattade åt mig när jag halvrammlades och skuttandes ut ur bussen for. Men jag klarade mig hem iaf, DET ÄR POÄNGEN. sen när jag kommer innanför dörren luktar det hemmagjord pizza och det luktar så himmlarns gott att det blev en vattenpöl av dräggel nedanför mig.
hade ingen dator förän ikväll för den var kvar hos mamma och jag är hos pappa nu, men nu efter att ha kopplat och gjort alla möjliga fel som man kan göra när man ska koppla in en dator är den äntligen fulländad.


Sen vid 10  tiden kom världens busigaste brudar till mig Johanna & Joanna
( johannaaf.blogg.se
& jlundborg.blogg.se )

och vi har dansat hela kvällen lång och bestämmt att vi ska uppträda på skolans årliga julfest iår undra hur det ska gå!!!!,  jättespårad kväll men jävulst rolig:) godnatt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0