=D

jag har ju page, kanske inte har visat det på någon bild eller så men jag har iaf det!
och jag är jättesugen på att klippa pannlugg (?), nog för att alla typ i hela skellefteå har gjort det nu men ändå whatever, jag vill det! Jag vill inte klippa mig nå kortare utan jag vill ha långt hår hihihi men jag kommer så småningom vara tvungen att klippa mig tror jag.. jag har alltid velat ha långt hår och i sommras hade jag lagomt långt men då vart jag sugen på förändring och klippte page :S gud så ovärt emilia! men jag har vant mig och trivs ganska bra nu=D jag kom också nyss på att det är pan ikväll och jag ville värkligen fara :( men näe så blev det inte..
tråkmåns emilia

TRÅKMÅNSEMILIA ZELMERLÖV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0