förlåt

förlåt att jag avslutade det förra inlägget så konstigt men poängen med det hela var
att jag kunde inte bestämma mig om  jag skulle vara hemma & känna mig fet men samtidigt njuta eller om jag skulle fara och träna & vara aktiv och må bra efteråt. Jag tog det andra förslaget och nu mår jag bra, är bara öm & trött i hela kroppen vill bara sova. men för mig blir det inte att sova på länge för jag har 2 hela gaberober att städa innan jag får krypa till kojs.
vi fåse hur det går kanske lägger in nån bild om hur resultatet blir (OM DET BLIR NÅT RESULTAT ) ;)  men nu måste jag sätta igång med städandet om jag ska få sova nån timme inatt.

kram ♥


image130

bilden är tagen igår när vi tjollrade som allra mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0