fredag=)=)=)=)=)

vaknade imorse sjukt trött, (as usial) sen for jag till skolan hade matte kul?
efter det  svenska men då på svenskan gick vi ner till brinken och kollade på en konstutställning och fikade på cafét som finns där. efter det gick vi tillbaka till lektionerna på skolan sen efter det  var det lunch.
efter lunchen hade vi boxercise< VÄRLDENS JOBBIGASTE!
det är nämnligen så att min no lärare är en koach i boxer-cise så vi fick gratis utbildning.
grymt roligt å allt men jobbigt.
och så är jag hemma hiihihi=d
har även invigt kläderna jag köpte (kommer ingen bild sen).
ikväll vet jag inte vad som händer!?
 

k
anske hitta på nåt med nån? jag är så tråkig,
orkar aldrig soceala med nån MEN DET SKARE ALLT BLI ÄNDRING PÅ !
+ att jag hatar vädret typ 10 minus och SNÖ SNÖ SNÖ =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0