godmorgon

godmorgon på er! sovigt gott?, det har jag gjort iallafall. jag vaknade för kanske en halvtimme sen av att min kissemisse dexter var och åt av min ostkroks-skål , det knastrade och knastrade och det tog ett tag innan jag kom på vad det var som lät :S men nu har jag iaf hunnit sätta mig på stolen till datorn och svept in mig i det varma täcket som jag sovigt i hela natten hihiih.
idag, ja vad ska man göra idag?.
JO vi har nämnligen match med vårat skollag i basket, vi ska möta något lag utanför umeå men tyvärr så är det hemma så ingen resa blev det idag.. Men, det blir nog kul ändå och jag är skittaggad!. sen vad ska man mer göra idag?, vet inte typ slappa kanske? det blir nog bra. men till IKVÄLL då ska jag vara med johanna&joanna som igår och vi ska nämnligen fara på icamaxi & köpa tonvis med godis sen vet jag inte vad vi ska göra resten av kvällen.
Någonting spännande hittar vi nog på! näe nu är det dags för mig att göra mig nån frukost eller nåt sådant vi får väll se om jag skriver någonting om matchen sen.

ha det bra ♥




Mina hjältar
image136

image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0