hallå=)

hej där=)
har inte skrivigt på ett tag men whatever..
den här dagen fick verkligen en dålig start,
det började med att jag börjar tidigt idag så det var ju dåligt men hur som hellst så väckte mamma
mig och frågade vars min platttång var och jag som är skitmorgontrött  & har ingen aning om vars jag har mina saker säger att den är i väskan sen somnar jag om sen gåre 5 minuter och mamma kommer in igen  och säger att den inte var i väskan den var inte heller i lådan i hallen eller i mitt rum den var alltså spårlöst försvunnen.
och sen kom jag på att jag hade haft den med mig på skolan så någon hade snott den på idrotten, då blev jag inte glad kan jag lova, så efter att ha skrikigt hela morgonen vart jag sen till bussen och var
tvungen att springa i mina halkigaste skor..det gick inte bra ska jag säga!
men jag hann iaf , då på skolan hade vi tydligen matteläxa till idag? fitta som vanligt glömt att göra den men jag hann snabba mig i slutet av lektionen att fixa klart läxan, efter det flöt skoldagen på som vanligt med gympa osvosv, sen stod vi ( jag och mina kompisar) vid skåpen och pratade om att nån hade snott min plattång, då kom det fram en 9a och sa, du vi hittade en platttång i gympan igår den hängde i taket :S
-gå till caféet och kolla om Z har den.
och det hade han så då var det löst så nu är min helg räddad, det där var väll kortfattat om min dåliga dag men jag vill inte skriva allt för det kan vara vissa person angrepp hahah =)
nu ska jag iaf packa upp min väska sen ska johanna komma och sova här hiihihi hare bra kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0