hej :)

vaknade i morse och mådde inte alls bra, steg upp ur sängen och kände mig alldeles yr och ont i foten hade jag också.
(var och tränade igår kväll och trampade snett, ingen fara tänkte jag och körde på & efter det hade vi ''trappen'' där man hoppar först på ett ben i 8 trappsteg sen med det andra benet 8 trappsteg. men det tog inte emot någonting så jag körde ändå) men sen när jag kom hem var foten alldeles svullen och typ lila :S så jag gick och la mig och när jag vaknade kunde jag inte gå typ :S men det kan jag nu, men det gör fortfarande ONT!!!
nån som varit med om nåt liknade vad kan ha hänt?


ska iaf plugga franska hela dagen så kanske inte bloggar någonting förän sent ikväll.
ha en bra dag kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0