hej alla flitiga läsare, om det finns några! ;)

hur är det med er?, med mig är det jättebra. känns otroligt skönt nu såhär efter en jätttejobbig fotbolls&fys träning.
imorn är det måndag & måndag innebär skola :( är inte så jättepeppad på skola men imorn är det en kort och lugn dag, det ända som är dåligt med imorgon är att vi får tillbaka vårat matteprov & jag behöver bara 1 poäng för att få G på det och jag är inte ens säker om jag har det.. fick helt enkelt en blackout på provet. måste skärpa mig!
just nu ligger jag kanske på G nivå men jag nöjjer mig inte med G utan jag siktar på VG iaf VG- i matte.
men nu måste jag snabba mig att duscha om jag ska hinna  coldcase! kram & ha en fortsatt trevlig helg :)

Jag lägger sällan ut bilder på mig själv men nu ska jag göra det. man vill ju ändå se den man kommenterar till eller nåt (A), det här är iaf jag.

image138


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0