hej där :)

ikväll har jag ett sånt här tränings-drama igen, vet inte om jag ska fara & träna eller stanna hemma..
kan inte bestämma mig, jag är inte så tränings-sugen ikväll men söndagsträningarna är så roliga!
lätt dom roligaste träningarna med mest folk också men samtidigt är det skola imorn :/..
och ingen som kan köra mig till träningen har jag heller.. känns drygt. MEN jag kan inte tjura för det.
måste kanske lyfta luren och ringa och kolla om det är nån som jag kan åka med till träningen.
ska göra det nu ha det bra alla kram♥


image41 

idag har jag också varit med lilljoanna (A), vi var ute & tog lite kort kommer kanske bilder sen. vi har tagit kort nästan varenda årstid här är en sommarbild vi tog i sommras som sagt :) hihiihhihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0