hej igen=)

har precis städat min garderob och det gick väll hyffsat, menjag kom just på att jag har jätte tråkiga färger i den..
massor massor massor av svart vitt och grått beige lite rött men massor av svart.
så tråkig jag är. så nya kläder i  FÄRG måste inköpas. men det är ju snart jul så man får vänta tills efter jul med att '' storhandla ''  men jag har nästan min julfest outfit klar nu jag har köpt skor strumpyxor kjol så det är väll ungefär 50-50 nu det jag måste köpa är tröja / top, bolero och några smycken. men det finns ju nästan överallt det var svårast att hitta några skor som föll mig in i smaken. men jag hittade iaf ett par,
här är det jag har köpt :


249kr hos hm


79:50 kr hos hm


299 kr hos skocentrum




& nu är det bara överdelarna som fattas=)=)

allt detdär gick  på ca 600.. ändå inte så farligt!

Kommentarer
Postat av: frida lundberg

det var ju råfint =D

2007-11-27 @ 16:35:01
URL: http://tjafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0