inget farande ikväll..

ingenstans blir det att fara ikv utan istället vara hemma och ''mysa'' !?
hahah det jag menar är att jag kommer förmodligen sitta vid datorn hela kvällen sen ta en stor chipspåse slänga mig i sängen och  somna med mobilen  pressad i  handen.
 MYSIGT VA?..
men ikv har jag en sak som jag ska ha gjort!
& det är att fixa till min blogg?, ser allt för tråkig ut vill ha en blogg som lyser när man kollar in på den så att man blir INTRESSERAD av att läsa vad det står inte bara bläddra ner och kolla på bilderna!
så det blire att göra nu =]
har föresten gratis sms så meppra mig



  en sån liten pärla med massor av repor har jag:)


0 7 3 - 8  0 2 0 8 6 3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0