kom nyss hem

efter att ha klarat andra dagen av skolveckan så ser det äntligen ljust ut bara en dag kvar tills luleå är grymt peppad!
idag har jag träning men vet inte om jag tar mig till den tiden att fara är inte riktigt frille i benhinnorna + att  jag vill sova sova sova sova & det ska jag göra också efter one three hill ska jag sova i 2 timmar sen får jag se om jag orkar med träningen=)


************************


 
image143en sak till, nu har det snöat hela dagen och det är typ snöstorm nu :(
kan snön inte komma lite senare snälla, jag kommer bli så fruktansvärt less!
ge mig sommaren värmen, alla baden tältkvällarna uff &  psg!
men framförallt ge mig friska BEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0