lördagkväll igen..

för 24 timmar sen satt jag på det roligaste lanet jag varit på! & jag vill värkligen göra det igen, men bara om det inte kommer massa små 7or, för dom är allt för små för att fatta någonting & bara allmänt irriterande :S  okej jag är ett år äldre men ändå! ikväll har jag inte gjort mycket. Varit hos mormor och fikat tårta och firat lillasystra min,
ätit lite gott sen varit på minneslunden på anderstorp och tänt ljus för dom döda i våran släkt.
Och nu sitter jag här. Har ganska tråkigt faktiskt, ska kanske gå och se nån bra film (om det går någon sådan)
annars har jag ingen aning om vad det finns att göra ensam på en lördag - allahelgona helg?
men ack, ska inte klaga. Hellre sitter jag då här än att vara på den värsta platsen på jorden SKOLAN   uuuuuuursh vad jag hatar dig. Och när mina omdömmen sög så har jag värkligen ingen glädje eller nån alls pepp att fara till skolan fyfan. men det blir att skärpa sig och smöra för lärarna ;) borde göra upp värsta planen hmmmmm :)
men det får bli en annan gång haha ;).
det känns bara så jobbigt att det  7 hela veckor innan vi får lov igen GUUUUUUUUUUUUUUUD så jobbigt!
men 7 veckor kvar till jul så man få väll se det från den ljusa sidan iaf (?).

ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0