nattuggla

nån mer som är vaken nu än jag=D
skulle vara tacksam om jag fick någon att prata med!
ikväll var jag med joanna & johanna skitkul igen det var jättehalkigt och jag halkade då hela tiden med mina nya skor :(
aja imorn eller säger man idag?
jaja iaf imorn eller idag är det farsdag jag har inte köpt nåt speciellt en liten godispåse och skrivit några ord om pappa, sen rimmat lite på kortet också=)
men som föräldrar alltid säger; - det är tanken som räknas :)
hahahah visst=D nu får detvara det iaf.


mitt rim lät ungefär såhär


Det här är något som du inte kan ana.
något du aldrig äter av vana :P
hål i tänderna du lär få.
ganska dyr räkning likaså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0