oj nu har ni missat nåt :)

jag skrev ju förr att jag ville klippa lugg och jag var helt inne på den idén och var nästan påväg att boka en frisörstid.
men icke sa nicke ingen lugg blev det här.
utan i måndags så klippte malin (en kompis) page & det vart as snyggt! och jag blev så himmlarns avis men tänkte samtidigt att jag skulle ju spara ut mitt hår! men frestelsen till page lockade ännu mer HAHa jag skriver som en romanförfattare nu men whatever nu ska jag komma till saken. jag grubblade som sagt om jag skulle klippa page igen och till slut gick det inte att hålla sig längre jag for ner på stan och bokade en tid hos Klivin Russel en frisörsallong inne i stan så klockan 9 på morgonen bar det av att klippa sig kort IGEN. & jag blev faktiskt ganska nöjd. är bara jätte jätte jätte ovan vid mitt nya korta hår men som sagt efter regn kommer alltid solsken håret växer ut igen!

har inte så mycket mer att skriva men hare bra puss:) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0