tack=D

igår så var det ju spooky-night med brudarna vi lagade tacos & åt som några svultna fångar,
sedan drog vi oss på ica maxi & köpte massor av natur & vanligt godis. sen begav vi oss hem & sminkade oss till läskiga typer tog  fram joannas mammas gammla utklädningskostymer & hade hur roligt som hellst.
sen pratade vi och pratade oh pratade hela natten.




& sen idag så vare min turdag hade den turen att mina två bästaste vänner i hela världen vaknade med mig vid min vänstra sida när jag först slog upp ögonen imorse.  och allt känns och är bara så bra kan inte bli bättre!
vi tog en lång sovmorgon sen fikade vi vårat favvo fika, javisst bröd OCHHHH MASSOR AV KAVIAR<3<3<3

sen efter det gittade vi  ner mot stan & jag hade den turen att ingen tjej hade hämtat skorna så nu är dom mina så skönt att äntligen ha dom hemma hos mig.
sen tog vi bussen hem och tjollrade som vanligt & ikväll vet jag inte vad jag ska göra.

har dom här 2 altenativen 




 1.träna fotboll med 40 minuters fys ojojoj så jobbigt.   
2. chilla med världens bästa och njuta av sissta lovdagen.





                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0