tänkte ödsla min ''värdefulla'' tid att göra detta

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där: högt ovanför dem, svävande fritt i luften hängde fyra kämpande figurer i fördrivna groteska ställningar.
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid: ett dataspelsfodral :S
Vad var det senaste du såg på tv: reprisen av MTV galan
Utan att se efter gissa vad klockan är: 17.00 (17 08)
Bortsett från datorn, vad hör du just nu: johanna som bråkar med pontus
När var du senast utomhus och vad gjorde du då: jag cyklade från joanna :)
Vad tittade du på innan du började svara på den här: satt på apberget och snokade runt ;D
Vad har du på dig: ett par jeans en tröja en scarf sockar underkläder  osv=)
Drömde du om någonting inatt: säkert kommer dock inte ihåg :)
När skrattade du senast: någon  timma sen med joanna lundborg=D
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu: 6 st små tavlor 2 afficher
Vilken var den senaste filmen du såg: typ nån dokument film eller nåt :S
Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa: en stor lägenhet mitt inne i stan & massa annat!
Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara: ingen aning :$
Tycker du om att dansa: kan man väll påstå ja! :)
Vad tycker du om George Bush: hahha jag vet inte är inte så insatt i sånt :P
Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka: Staysi & typ gabriel.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten: hey jag är gud du är den där konstiga tjejen i skellefte va?
Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna: vet inte :]




tänkte bara säga att när jag gör smileysar så menar jag domhär :

  
:):D;):j :*B)(A) :} :O:S:/:]:P:(;( :C})x(%)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0