varför deppa?

varför deppa?, vad känar det till?
jo ingenting så nu glömmer vi det där och fortsätter frammåt.


idag har jag inte gjort mycket....... jag har typ..
..ätit middag (pitepalt) inte så förtjust men det gick ändå, mat som mat!
sen har jag legat i sängen i 4 timmar med mobilen och smsat hela dagen, kollat på några matlagningsprogram på tv=S, eeeehm vad har jag mer gjort, jo juste jag har fått fruktansvärt stor jullängtan!
jag längtar nå så grymt! snälla kom nuuuuuuuuuuu!
det är imorn bara 5 veckor kvar till julafton och jag har inte köpt ett ända paket,
inga pengar har jag heller och det får jag inte för än den 20 DECEMBER?
hur ska detta gå jag får göra några sysslor här hemma ist måste käna pengar och det är fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0