världens bästa dag=)

började med att agge & co var en timme sen :$$ haha dåligt dåligt.
sen satte vi oss i bilen och hade roligt med sånger hela vägen dit :S haha
sen efter det for vi dirrekt och åt på macdonalds guldvärt!
efeter det gick vi på stan till klockan 6 när vi for och åt på en kinaresturang, där åt jag stekt kyckling med nudlar och friterade bananer till efterätt, hur gott som hellst jag lovar er.
efter att ha ätit den goda maten drog vi oss ner mot pontushallen och där satte konserten igång vid 8 ungefär.
LARS WINNERBÄCK säger jag bara LARS WINNERBÄCK.
FYFAN SÅ BRA DU ÄR ska vi gifta oss? tårar och jubel hopp och skrik. längstfram vid scenen stod jag agnes & ewelina ( bilder kommer sen) & skrek. sen efter konserten for vi på max & köpte lite saker som vi hade i bilen och när vi var ungefär 5 mil från skellefteå höll jag och ewelina på att kissa ner oss så vi bad agnes mamma att vika av vid en P-ruta och det gjorde hon sen satt vi där klockan 12 på natten och pissade i skogen I NOVEMBER?, tyyp bland det sjukaste jag gjort faktiskt haha!
och nu sitter jag här.





under dagen hann vi också planera en tripp till luleå på jullovet med hotell shopping och bad, längtar redan hii=)
men nu är klockan grymt mycket ska upp halv7 imorn så måste nog tacka för mig.
hoppas du haft en toppendag, det har iaf jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0