ännu en måndag.

dagen idag började inte så bra,
pappa glömde att väcka mig, men som tur var så hade har jag typ en inställd väckarklocka i huvudet eller nåt :S
men den brukar oftas gå lite sent så jag att jag brukar vakna sådär fem minuter innan bussen går =/
men idag hade jag turen med mig:)
sen efter att ha varit på skolan en hel dag prommade jag och evelina ner på stan, jag kollade på en jacka som jag ska köpa på torsdag(kommer in fler storlekar då), så det blir snabba ryck ner på stan efter skolan på torsdag.
jag hittade också ett par skor, svarta lite högre liten platt klack. väldigt nöjd faktiskt.
sen for jag hem och åt och nu sitter jag här. kan inte skriva så mycket längre har nämnligen NO prov imorgon..
önska mig lycka till.


image119

SKOLAN 4 LIFE<3<3<3<33<<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0