Dancin in the moonlight

jag skrev lite om igår i gårdagens skriveri men nu ska jag berätta lite mer ''utförligare''
i fredags så bestämde jag och joanna att vi skulle fira johanna på lördan,
vi bestämde redan då att vi skulle baka en tårta åt henne. och det gjorde vi den vart:
 
JÄTTEGOD!

 smaskens

sen efter vi hade bakat tårtan så gjorde vi ett kollage av lite old pictures av våran vän, väldigt snygga..
men kollaget vart jättefint och sen slog joannas mamma in tavlan i genomskinligt papper det vart görsnyggt.
men det var ganska svårt att hålla johanna borta från oss. hon ringde till joannas mobil flera gånger och då va joannas mamma tvungen att svara och säga att joanna inte var hemma osv, sen skrev hon till mig på msn. men jag kunde tyvärr inte svara. Men det var det värt för johanna vart alldeles rörd av sakerna och jag började nästan flänna (a), snyyyyyyyyyyyyyyft. men det var hur mysigt som hellst =D sen efter vi hade ätit lite av tårtan kom Nathalie och Joinade oss :D det var råkul. tack tjejer ni är bäst!



image112 image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0