fuck this shit

hej hopp!
idag har jag varit förbannad hela dagen. det är ingen av mina vänners eller familjs fel utan det är DINSKO 's fel.
jag har letat efter ett par stövlar jättelänge och  i lördags la jag av dom till på måndag men då kunde jag inte hämta dom så igår var jag på stan och skulle köpa dom men gissa, jo dom var slut! det sög ju.
så jag fick ett nummer jag skulle ringa och höra om dom hade fått in dom imorngon *dvs idag* så jag steg upp kl 10 och slängde mig på telefonen , jag frågade tjejjen på andra sidan luren om det var någon som hade lagt av skorna och inte hämtat dom & gissa vad, det var de=D  skitglad snabbade jag mig ner på stan och skulle köpa dom , när kvinnan i kassan säger

- visst var det du som ringde imorse?
- Ja det var det..
- jag råkade visst säga fel till dig, det var en tjej som hade lagt av dom där skorna till ikväll så tyvärr.


SÅ NÄE NU BLIR DET INGA SKOR HELLER DÅLIG STIL DIN SKO DÅLIG STIL !


image129



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0