lyckat

som jag nog inte sagt så får jag inte höstlov för än på onsdag :S, så jag skulle då upp som vanligt kl halv 7, pappa väcker mig och sen somnar jag om men som tur var har jag ställt mobilen som ett typ andra alarm kvart i 8 så jag somnade såklart om sen så ringde den där förbaskade mobilen. jag var/är jävligt trött men vafan tänkte jag det är bara '' att bita i det sura äpplet '' jag gick upp fixade och ja donade på sen märkte jag att min låssas mamma & låssas syrra också var uppe och då gick jag och kollade på klockan jo då var klockan 7........

ALLTSÅ HADE JAG GLÖMT ATT STÄLLA OM MIN KLOCKA PÅ MOBILEN OCH VAKNAT EN TIMME TIDIGARE ÄN VANLIGT... så nu sitter jag här och ser på ANTM cycle 9!
& är typ översur på allt och alla också :(


fuck SKOLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0