oj slarvmaja

slarvigt slarvigt.
idag väckte min pappa mig halv sju men som vanligt så somnade jag om, och idag vaknade jag inte förän halv 8,¨
HALV 8????? fitta det är ju då min buss går, så upp ur sängen typ sprang på mig kläderna packade gympa sakerna sen så vare att löpa gärnet till busshållplatsen, som tur var sprang jag typ rekordsnabbt (springer varje dag till bussen) så jag var där 25 i 8, alltså det tog 5 minuter för mig att packa väskan stiga upp bädda sängen och löpa till busshållplatsen, kanske ska börja stiga upp halv 8 varje dag?
SKULLE INTE TRO DET. Eftersom att jag stressade imorse har jag typ varit jättestressad hela dagen och hittade bara 3 kontroller på orienteringen. så det blir att stiga upp dirrekt imorn, men nu har jag massa andra saker att göra t.ex packa min väska till mamma!?, packa till imorn?duscha?? oharre jag är redan stressad. eller ska jag  lugna ner mig och lägga mig i sängen och göra allt det där andra imorn ist (stressigt värre) men jag tror jag gör en 50-50 packar ikväll duschar imorn och myser nu det blir perfekt! aja måste gå nu om jag ska hinna se lite tv innan jag ska packa herååååå :)


image106
 
p u s s k i s s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0