pitesummergames.

SATAN vad jag saknar pitesummergames.
seriöst när jag tänker på det så vill jag inte bli stor(?)
jag vill vara liten och längta till psg varje år. nästa år är sissta året vi får fara dit, & då ska vi inte dit?
men vi ska till gothia, men ändå psg det kommer aldrig finnas nåt som är likt det ens?
jag låter kanske skitnegg nu men näe?, det är det roligaste som finns, allt folk badställerna
matcherna och inte tala om att vi har kommit 4 två år irad?, det är helt otroligt.



alla år :') asså jag älskar mitt fotbollslag mest i världen,
kan vi inte komma igång med träningarna snart???????????????????????????????????????
vi skulle ha ett uppehåll i en vecka, hur länge är det nu.. HMM fåse 1 månad :O




nu ska jag snart krypa upp i min uppblåsbara säng och fortsätta se cold case hihiih pyss  på er<3<<3<3

image118 favorit:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0