:)

glad emilia< först och främst tänkte jag bara berätta att jag är jätteglad åt allt=)
det flyter på med skolan inga jobbiga prov eller jo alla prov är jobbiga men skitsamma, våran klass ska ha ett disco på fredag för 4-7 & vi är jättepeppade jag har fixat kläder och allt, sen är jag också glad för att jag har nu bokat tid till min navel idag, så  halv tre  den 25 september 2007 ska emilia sundberg pierca sig i naveln. jag längtar jättemycket till mitt stöd ska johanna fuhrman vara med mig och hålla mig i handen :$. så det blir att tagga för det, det var väll allt jag hade att berätta för stunden men kanske skriver något inlägg ikväll bara kanske men vi får se :) hare bra sålänge hej!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0